niedziela, 5 maja 2013

Rozdział 5 ,,Cieszę się, że cię mam!''

Film się zaczął, a ja czekałam, aż mój miś przyniesie zdrowe przekąski dla nas.Gdy przyszedł pocałował mnie czule i położyliśmy się tak jak wtedy.Harry zaczął mnie karmić, a ja tylko zachichotałam.
R:Kocham Cię misiek.
H:No ja też myszko.
Pocałowaliśmy się.
Z:Ja chcę dziewczynę!
N:Ja też!
H:To sobie znajdźćcie.To moja księżniczka. :P
R:Tylko twoja.
Z:Nie znasz może jakiejś ,,myszko''.Haha!
R:Oj Zayn, Zayn nagrabiłeś sobie!
Z:Nie boję się ciebie! :P
R:Zobaczymy! Oj gdzie masz lusterko?
Z:Tu..w kieszeni. :P-wskazał na kieszeń.
R:Oj już nie! :P-i wyciągnęłam mu je z kieszeni.
H:Dobrze słonko, dobrze !
Zaczęliśmy się gonić, gdy w pewnym momencie poczułam ukłucie w brzuchu.Upadłam na kolana łapiąc się za brzuch.
R:Aaał! Harry!
H:Boże święty co się stało kochanie?
R:Brzuch, ał!
H:Chodź wstań.
Wstałam z pomocą Harrego i usiadłam na kanapie.
H:Niall wody!
N:Masz!
H:Rosi może dostałaś okres?
R:Nie wiem pójdę sprawdzić.
H:Nie nie pójdziesz. Ja cię zaniosę.
Wziął mnie na ręce i zaniósł do łazienki.Chciał wyjść, ale poprosiłam żeby został, ale aby się odwrócił.
Obrócił się, a ja sprawdziłam.
R:No dostałam.I co teraz? Miałam ci mówić, a ty co z tym zrobisz?
H:Nic muszę tylko wiedzieć. Lekarz zalecił, abyś mi mówiła, a jak za mocno będziesz krwawić to musisz brać okłady na brzuch.
R:Cieszę się, że cię mam!-Powiedziałam ze łzami.
H:A ja, że mam ciebie słonko.
*********************************************************************************
Krótki, ale jest.! Yhh.. Jutro szkoła :(

8 komentarzy:

  1. Kiedy nexxt?? Nie mogłam sie doczekać tego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  2. PISZ DALEJ PROSZE CIĘ !!! TO JEDT ZAJEBISTE . JUZ SIE NIE MIGE DOCZEKAĆ 6 CZĘŚCI <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero znalazłam twojego bloga BOSKI chcę następny rozdział <3 !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następna część ??? znalazłam przypadkiem ale jest świetny !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No dawaj to jest boskie kocham cię i Harr'ego i wiem teraz że spełnie wszystkie moje marzenia poznać 1D i powiedzieć Hazzie I Love <3 i to dzięki tobie dzięki ci jestem silna zrobię to nie waham się ale mam 12 ale to nie chodzi o wiek tylko że się kocha i błagam pisz cały czas bo dodajesz mi otuchy do tego <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Awards. Więcej tutaj: http://ilovemusicopowiadanieoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Imaginy fajne i ciekawe ale to sie zaszybko dzieje musisz jakos rozwinac swoja wypowiedz by byla dluga ale zarazem ciekawa mam nadzieje ze jakos pomoglam

    OdpowiedzUsuń