piątek, 3 maja 2013

Prolog

Życie nie zawsze jest takie jakie sobie wymarzymy, ja akurat nie mam takiego problemu, ponieważ moje życie jest takie jakie zawsze chciałam mieć, no może nie do końca.Wciąż czekam na tego mojego jedynego.Do tej pory byłam w jednym takim poważnym związku z Johnem, ale nie lubię wracać do tego tematu , ponieważ on zdradził mnie w moje urodziny.Poszedł do łazienki, długo nie wychodził więc poszłam sprawdzić czy wszystko okey, ale to co zobaczyłam mnie przeraziło. Zobaczyłam Johna z jakąś plastikową brunetką, w jednej chwili miałam ochotę go zabić.Podeszłam do niego i dałam mu z liścia i skończyłam z nim.Od tamtej pory nie mam z nim kontaktu od tamtego zdarzenia minęły 2 lata, a ja już dawno się pozbierałam po jego zdradzie.
Nie mam rodziny, ponieważ mój ojciec jest w więzieniu, a matka się ode mnie odwróciła.Miałam przyjaciółkę, ale ona wybrała swojego chłopaka. WIęc nie mam nikogo bliskiego.
Zaczęło się od tego, że gdy robiłyśmy sobie zdjęcia w parku, aby wstawić je na instagrama, zobaczył nas jeden chłopak ok. lat 25.Podszedł i powiedział, że nadaje się na modelkę, a on był fotografem więc złożył mi propozycję bycia modelką. Miałam wątpliwości, choć zawsze chciałam nią być.Zgodziłam się po jakiejś minucie.TAk się zaczęło.
****************************************************************

Może być? Piszcie w komentarzach. :)
2 komentarze i rozdział 1! ;**

1 komentarz:

  1. fajne , komenuj u mnie :

    http://somethingaboutthewayyoulooktonight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń