piątek, 3 maja 2013

Powitanie i Bohaterowie

Hey, mam nadzieje, że mój blog będzie wam się podobać.Bardzo prosiłabym o zostawienie komentarza pod każdym rozdziałem. Chcę wiedzieć czy warto pisać, czy się do tego nie nadaje. Z góry dzięki za komentarze.
 A teraz bohaterowie:


Rosalie Soft-jest modelką od 1,5 roku.Ma 18 lat.Jej ojciec jest w więzieniu za molestowanie,Jej mama się od niej odwróciła z nie wiadomych powodów.Mieszka w zachodniej części Londynu.


One Direction-od lewej Liam-20lat,Zayn-20lat,Harry-19lat,Louis-21lat,Niall-20lat.Zespół brytyjsko-irlandzki.3 lata temu zajęli 3 miejsce w X-Factorze.Od tamtego czasu mają wielu fanów i są oni można powiezieć nękani przez nich.Są także mili,przystojni i zabawni.

To tyle ode mnie prolog będzie jeszcze dziś.Miłego czytania.

1 komentarz:

  1. NIEźle się zapowiada ;) zapraszam do mnie o Hazzie ;) :

    http://somethingaboutthewayyoulooktonight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń